Såhär såg det ut på Office i Vasa igår. Det fanns cirka 30 fas på plats. Jag gav upp en halvtimme innan pokalen delades ut. Det tog från matchstart 3h innan pokalen delades ut! Hemmalaget hade ceremoni först. Det tog helt galet länge. Själv har jag haft förkylning över en vecka och var helt slut av helgen. Här under lite bilder från början och slutet av veckan. Arsenal slog Burnley med 1-0 hemma, efter det kryssade Man City 1-1 mot Bournemouth på tisdag och Arsenalspelarna firade guldet framför en skärm och sedan på gatorna utanför Emirates Stadium med fans lite grann. På söndag blev det vinst 2-1 mot Crystal Palace. Aston Villa slog Man City med 2-1 så vinstmarginalen blev sju poäng och två mål mer på plus.






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar