Först då hela bänken var full med sju spelare av riktigt hög klass blev det vinst. Pengar är tyvärr ganska avgörande i dagens fotboll lugnt sagt. Gärna skulle laget ha fått vinna med Ramsdalen, Xhaka, Nketiah och Smith-Rowe men det räckte inte riktigt fram med dem och dyrare spelare ledde till ligaseger nu till slut. Det är enda saken som är synd egentligen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar