Nästan aldrig kommer jag att stiga upp före kl.5 men däremot kl.5.15 plus minus 15min beroende på hur mina dagar ser ut. Att få träna och ha tid för sig själv på morgonen är det bästa som finns. Att gå och sova i tid är också det bästa som finns. Obs, detta är för vuxna. Jag har gjort en podd om 5 AM Club förr och skrivit en hel del om det. Läs gärna och ta kontakt om ni har frågor. Det är tufft men otroligt utvecklande. Väldigt få människor kan tänka sig något sånt här. Det är nog bara denna varma årstid jag kan få en start på det också. Värmen och de fina morgnarna ger mig en bra chans att starta detta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar