Flera fotbollsskolor planeras. Stafettkarnevalen tog mycket och gav mycket. Som husägare är våren och sommaren hektisk och ekonomiskt påfrestande. Man gör dock alla val själv och jag ångrar inget i livet. Ska utomlands snart och massor av saker ska bli klara innan det. Efter det kör fotbollsskolorna igång med racerfart innan det blir midsommar. Efter midsommaren hoppas jag kunna göra en liten resa med familjen innan fotbollen och vardagen fortsätter. Jag önskar er en fin och bra sommar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar