Hjärnan är rejält överbelastad och det är fint att vara i en varm miljö där man kan gå till stranden och ta det lugnt. Att simma, sola och äta god mat är riktigt skönt efter 2,5 dagar stenhårt jobb.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar