Precis som efter en träning vilar man efter en tränarkurs och då kommer superkompensationen som gör att man blir bättre. Att läsa anteckningar och digitalisera dem är viktigt. Påbörjar detta främst imorgon på flyg och flygfält. Att utnyttja sin restid är alltid bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar